برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا ، با عنایت به شیوع بیماری کرونا و در راستای اجرای نامه شماره ۱۰۴/۳۱ مورخ 20/12/98 ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبه مدیریت محترم نظارت بر ناشران بورس و اوراق بهادار، در راستای رعایت بهداشت و حفظ سلامت سهامداران محترم که برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفاً با حضور حداکثر ۱۵ نفر اشخاص حقیقی یا حقوقی و حداقل بیش از نصف سهامی که حق رای دارند مقدور می باشد و پیرو آگهی دعوت منتشره در روزنامه‌ اطلاعات شماره 27730مورخ 27 آذر ماه ۱۳۹۹، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 24/10/99 درسالن شهید سپهبد سلیمانی پارس خودرو با حضور اکثریت( 61/74 درصد )از سهامداران تشکیل گردید.
در این مجمع ، آقای یوسف ندیلی به عنوان رئیس جلسه، آقایان امیر چراغعلی و سعید داراب ملک آبادی به‌عنوان ناظر وآقای علیرضا بیاتی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.
در این جلسه ضمن ارائه‌ی گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 31/6/1399 شرکت سرمایه گذاری رنا به‌طور شفاف و جامع ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت گردیده و به سؤالات سهامداران اعم از سهامداران حاضر در جلسه و یا سهامدارانی که از طریق مجازی با مجمع ارتباط داشتند، پاسخ داده‌شد.
در ادامه جلسه پس از اعلان کفایت مذاکرات کلیه صورتهای مالی منتهی به 31/6/۱۳۹9 شرکت مورد تأیید و تصویب قرار گرفت و مقرر شد از محل سود قابل تخصیص شرکت در سال مزبور، مبلغ 36 ریال به ازای هر سهم به سهامداران اختصاص یابد.
ضمناً موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود به‌عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت سامان پندار به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال و روزنامه‌ کثیرالانتشار اطلاعات برای درج آگهی ها و اطلاعیه‌های رسمی شرکت انتخاب شدند.
در ادامه جلسه با توجه به اتمام دوره ماموریت اعضاء هیات مدیره، نسبت به انتخاب اعضاء جدید هیات مدیره شرکت رأی‌گیری بعمل آمد و در نتیجه اشخاص حقوقی ذیل برای مدت دو سال بعنوان اعضاء هیات مدیره شرکت انتخاب گردیدند:
۱- شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا(سهامی عام)
۲- شرکت تجارت الکترونیک خودرو تابان(سهامی خاص)
۳- شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا(سهامی خاص)
۴- شرکت ارزش آفرینان تجارت صبا(سهامی خاص)
۵- شرکت رویال صدف کیش(سهامی خاص)